آیا بشریت واگذار شده است
نوشته شده توسط : base

وکیل کیفری در مشهد

تقریباً هر روز موارد وحشتناکی از خشونت ، پاکسازی قومی ، شکنجه های شنیع ، کودک آزاری ، کشتار انسان و چندین نقض دیگر حقوق بشر وجود دارد. با وجود تصویب اعلامیه جهانی حقوق بشر (1948) و میثاق های ویژه ای که برای حقوق کودکان ، زنان و معلولان ارائه شده است ، جنایات بدون مانع و بدون وقفه ادامه دارد. س -ال جستجوی روح این است ... 

در هند ، سازوکارهای مختلفی مانند کمیسیون ملی حقوق بشر ، کمیسیونهای حقوق بشر دولتی و کمیسیونهای زنان در مرکز و ایالتها برای حمایت از اهداف حقوق بشر ایجاد شده است. ضمانت های قانونی یعنی قانون اساسی هند ، که عالی ترین قانون (قانون سرزمین) است و قوانین متعددی مانند قانون حقوق بشر ، 1997 وجود دارد اما بیهوده است. نقض حقوق بشر دستور روز است و زرادخانه های "اجرای قانون" فوق اجرایی ندارند. حقوق فقط بر روی کاغذ برشمرده می شوند و بنابراین یک نامه مرده باقی می مانند. فقر به عنوان عامل ایجاد کننده:
فقر یک کار بی رحمانه است. از نظر نفی حقوق اولیه بشر مانند غذا ، سرپناه ، پوشاک ، آموزش ، مراقبت های بهداشتی و غیره که به نوبه خود نیازهای اساسی زندگی را تشکیل می دهند ، قیمت گزافی دارد. تجزیه و تحلیل قانون اساسی و سایر ضمانت ها برای سنجش میزان اثربخشی قانون در رابطه با میلیون ها نفری که جز زرادخانه عدالت هیچ راه حلی ندارند. ماده 21 مگنا کارتا قانون اساسی هند است. به شرح زیر است- هیچ شخصی نمی تواند از زندگی یا آزادی شخصی خود محروم شود مگر طبق روشی که قانون تعیین کرده است.

ذکر این نکته ضروری است که حق اساسی زندگی و آزادی شخصی ذاتی است و قانون اساسی به ما اعطا نکرده است. اینها حقوق شخصی اولیه هستند که بدون آنها حقوق مدنی و سیاسی بی معنا می شوند.





:: برچسب‌ها: وکیل کیفری در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 71
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 9 مهر 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: